Po návratu uskutečníme online setkání, na kterém budou jednotliví účastníci vzdělávací mobility prezentovat splnění stanovených úkolů. Každý dostane prostor cca 5-8 minut. Workshop se bude nahrávat a bude sloužit jako podklad pro doložení splnění stanovených úkolů.
Každý účastník má stanoveny 3 úkoly, z nichž dva jsou obecné a jeden specifický. Úkoly jsou přehledně sepsány ve Studijní smlouvě programu Erasmus+. Úkoly vyplývají z potřeb vysílající organizace a jsou v souladu s cíli mobility.
Aktivita / úkol 1: Účastnit se všech aktivit v rámci vzdělávací mobility
Vzdělávací mobilita má jasně stanovený plán, jednotlivá na sebe navazující témata a obsahuje též praktické prezentace v organizacích, které se zabývají online vzděláváním a tvorbou digitálního obsahu. Účastník se bude aktivně účastnit všech naplánovaných aktivit s cílem získat nové informace s cílem vylepšení stávající struktury online výuky, a případně též navržení nových témat pro výuku online formou. Splnění úkolu bude osvědčeno formou zápisu v prezenční listině a splněním stanovených úkolů.
Aktivita / úkol 3: Zúčastnit se závěrečného online workshopu a prezentovat splnění stanoveného úkolu č.2
Na společném online setkání po ukončení mobility bude účastník prezentovat splnění úkolu č.2 - účastník připraví vzorek online kurzu, resp. metodu administrativní podpory online kurzu, a v rámci cca 5-8 minutového vystoupení předvede ostatním účastníkům svoji prezentaci splněného úkolu. Následně se bude podílet na hodnocení prezentací ostatních účastníků.
JŠ
Naučit se a prakticky použít alespoň dva z násl.postupů: systém hodnocení lektora (kurzu) / přihlašování na kurz a automatický reporting / generování jedinečného ID dokumentu(osvědčení) / systém pro archivaci dokumentů (osvědčení) s možností autorizovaného downloadu.
FJ
Zvýšit efektivitu řídích a organizačních procesů v organizaci; použít prvky tvorby digitálního obsahu v rámci kurzu IT / kurzu finanční gramotnost, být schopný prezentovat novou látku účastníkům školení za použití podpůrných digitálních procesů
DJ
Seznámit se s novými postupy a demonstrovat ostatním účastníkům způsoby automatizace procesů - nastavení automatického reportingu, spolupráci řešení v tabulkách a pomocí skriptů, nastavení podmínek a rozhodovací logiky, způsoby spouštění skriptů
LO
Seznámit se s postupy transformace prezenčních kurzů do formy použitelné v online prostředí, vytipování vhodných platforem pro jazykové vzdělávání, provedení ukázky online jazykového kurzu
EF
Na základě získaných informací navrhnout způsob automatizace a zefektivnění vnitrofiremních procesů - alespoň jeden z následujícího výčtu: vedení termínů pro členy týmu a účastníky školení včetně možnosti sdílení informací / vedení přehledu zadaných úkolů a informací o jejich plnění / automatizované sdílení informací pro členy týmu prostřednictvím webových nástrojů
KH
Navrhnout a vytvořit digitální obsah kurzu pro online prostředí, prezentovat část takto vytvořeného kurzu v oblasti profesní seniority nebo provést systémem age management auditu
MK
Naučit se "překlopit" listinnou formu dotazníku do elektronické sdílené formy, následné zpracování získaných dat; prezentovat tyto možnosti ostatním účastníkům
EH
Seznámit se s možnostmi gamifikace vzdělávacího procesu, s možnostmi vytvoření prvků gamifikace svépomocí, aplikace prvků gamifikace do kurzů jazykové přípravy a prezentace ostatním účastníkům
Jednotlivá vystoupení budeme hodnotit podle několika kritérií na stupnici 0-8 (0 =naprostá katastrofa, 8 = perfektní), je nutné dosáhnout průměrného hodnocení alespoň 6,0, aby mohly být úkoly uznány jako splněné a aby mohl být uznán výsledek vzdělávání.
Blíže viz ZDE